onsdag 23 juli 2014

Osynliga hästar?

Idag skulle jag kolla till killarna på kvällen då Mia var bortrest. Tog med hela familjen, Ivís grimma och gav mig ut i hagen. Inte en grabb i sikte! Gick hela vägen runt hagen och såg inte så mycket som en svans. Vi gick ner till gården igen och pratade med Ola en stund och sedan gick jag upp till hagen igen. Och längst bort, över bäcken... Där! Där stod de allihop. Iví var vänlig nog att komma när han såg mig och då följde de andra med upp i den torrare biten av hagen så jag kunde kolla igenom dem. Alla såg fina ut. De följde med mig en bit upp i hagen, sedan stannade de och betade i kvällssolen. Finaste killflocken! Iví hoppades dock lite mer på något roligt och följde med mig en bit. :)

Lätta att hitta? ;)
Iví tar täten.
Här kommer grabbarna :)
Fina Múninn längst fram.
Någon smyger efter... ;) Finaste Iví!
Nä, vi stannar här i hagen vi ;)

Visst är de fina? /Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar